czwartek, 29 stycznia 2015

#tłustyCzwartek

PRO8L3M od jakiegoś czasu trenduje, sceptyczny byłem i ciągle jestem trochę, ale mniej jakby. 

Lata 80-te w Polsce są mi bliskie, dużo dobrej muzyki, dużo emocji się z nimi u mnie wiąże. 

Hip Hop kultura i Rap muzyka to dla mnie inna bajka, mało słucham, mało mi się podoba, wizualnie nie trawię, nadmiar słów, niedobór treści, mentalna masturbacja.

Jak się nie ma pomysłu, muzycznie, to bierze się 5 sekund z czyjejś pracy, zapętla, dodaje jakieś tam słowa i podobno to nowa jakość jest, wow wow.

I tu mam problem z PRO8L3M - Wielki SZUKrystyna Prońko - kradzież goni kradzież, lirycznie niespójne, jeśli to poddać krytyce jakiejś.

Nie wiem, kurna, nie wiem.

Coś w tym, cholera, jest, chociaż mordę krzywię.

#tłustyCzwartek, słodko-gorzki, z dylematem w tle.
[b]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz