niedziela, 12 lipca 2015

Kiedyś, dawno temu, mniej więcej pół roku po wyginięciu dinozaurów, poznałem taką jedną pannę. Zdarza się.
Owa panna po pewnym czasie wyznała mi, że kręcą ją dosyć specyficzne układy, a konkretnie to zainteresowana jest zabawami z dominacją i uległością.
Ja jej na to, szczerze, że kompletnie się na tym nie znam, ale, jako iż lubię się edukować, to trochę w temacie doczytam i spoko, możemy próbować.
Edukowałem się z tydzień, sporo ciekawych materiałów przy tym zbierając - mogę Wam podrzucić, piszcie na priva - po czym stwierdziłem, że jestem gotowy.
Ona chyba domyślała się, że poważnie podszedłem do tematu, bo zadecydowała, że to ona będzie na górze, na co ja, czując się dosyć pewnie, zgodziłem się.
Zdziwiłem się nieco, kiedy próbowała założyć mi kajdanki, bo takich akcji nie akceptuje żadna federacja, ale cóż - poszedłem na żywioł. Kiedy wyczułem, że pochyliła się nade mną wystarczająco, by nie móc utrzymać równowagi, wszystko potoczyło się szybko - mostowanie, pozycja boczna, dźwignia prosta na łokieć i BAM! - totalna dominacja.
Laska w końcu odklepała, ale, cholera, okazało się, że zupełnie nie potrafi przegrywać - krzyki i wyzwiska zmusiły mnie do szybkiego ulotnienia się.
A pointa poniżej. [b]

1 komentarz:

  1. Over 50 million people were killed in the war, more than 20 million of them Russians. World War II is also remembered for the very large number of Jewish and other people killed in German concentration camps and the harsh treatment of prisoners of war captured by the Japanese alsabaak - alsabaak - alsabaak - alsabaak - alsabaak

    OdpowiedzUsuń