środa, 14 stycznia 2015

#OldSchool

Dziń dybry.
Kiedy byłem małym chłopcem (hej!), myślałem, że pan Głos z telewizora mówiący po naszemu podczas zagranicznych seriali to jednolita część tego, co oglądam. Stoi obok kamery i na żywo tłumaczy, zdolniacha. Nieomylny na dodatek. Mówi z telewizora, więc można mu ufać.
Kiedy byłem większym chłopcem (hej!) i miałem za sobą trochę lekcji angielskiego, zacząłem rozumieć, że ten pan Głos choćby się starał nie wiadomo jak, to dobrego żartu językowego nie przeniesie na nasze tak jak pan Scenarzysta przykazał.
Nie oglądałem 'Allo 'Allo od tego czasu i, szczerze mówiąc, boję się psuć dobre wspomnienia. Ale! Ale! Oficer Crabtree z jego dick night i couple of tits jest w orgiinale nie do przepicia. [m]

Good moaning #OldSchool!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz