środa, 21 stycznia 2015

Przedwczoraj stojąc pod prysznicem, oglądałam przez jego przezroczyste drzwi ten teledysk od #Sia na telefonie. Tak, puszczam sobie po wieśniacku z telefonu muzykę do kąpieli. Emotikon grin
No i oglądałam i oglądałam i szum wody akompaniował piosenkowym dźwiękom i był mym uszom wręcz milszy, niźli one.
A bo jakoś nie porywa mnie ta piosenka, a i nie rozumiem tego całego zamieszania wokół teledysku.
Nie wiem czemu ludzie się znów doszukują jakiś szalonych pedofilskich uniesień. Nie wiem też czemu inni się tak okrutnie zachwycają kreacją artystyczną.
Jak dla mnie to całokształt ni ziębi, ni grzeje.
A to, co mogę jako pewnik ze swej subiektywnej strony powiedzieć, to jedynie tyle, że Shia LaBeouf zagrał tu lepiej, niż w większości swoich filmów.Emotikon tongue Ament. [p]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz