wtorek, 17 maja 2016

Dobry, bo polski plakat filmowy: Gliniarz z Beverly Hills (Maciej Kalkus)

Gliniarz z Beverly Hills
Podoba mi się, jak ten plakat przypomina okładkę komiksu. Podobają mi się kolory i Eddie Murphy naprawdę podobny do siebie. Podoba mi się też, jak Axel Foley strzela sokiem pomidorowym z pistoletu na wodę. Ale najbardziej podoba mi się biała milicyjna pałka u jego pasa. Teraz wiemy, że zanim pojechał do Detroit, Foley chronił i służył w ZOMO. Rewelacyjny detal.
Nie podoba mi się natomiast napis przechodzący przez środek i psujący wrażenia wizualne, ale – sorry – nie mogłem innej wersji znaleźć.
Polski plakat filmowy autorstwa Macieja Kalkusa. I ukłon za pałkę! Nie, to źle brzmi.
[m]


Beverly Hills Cop, więc nie można inaczej: www.youtube.com/watch?v=V4kWpi2HnPU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz